Vi har her samlet alt den hjælp, vi forestiller os, I måtte kunne have brug for, når I bruger vores hjemmeside. 

Selvom vi mener, at vi har været meget grundige med hjælp siden, kan vi altid have glemt noget. Hvis dette er tilfældet, så tryk meget gerne på Messenger-ikonet nederst til højre, for at sende os en besked. 

  • Alle ordrer kan altid afbestilles indtil kl. 8 på leveringsdagen. Hvis afbestilling skyldes bestilling til forkert dato, kan de altid sende os en besked, så sørger vi for at få rettet datoen. 
  • Ved afbestilling bedes de benytte chatten nederst til højre og sende en besked med oplysning om ordrenummer, skole og elevens navn.
  • Det er vi ked af at høre. Du kan som altid afbestille ordren, eller få ændret leveringsdatoen til en anden dag. 
  • Benyt chatten nederst til højre, og send en besked til Spisebordet med oplysninger om ordrenummer, skole og elevens navn, så sørger vi for at få refunderet eller ændret leveringsdatoen.

Det beklager vi virkeligt! Benyt venligst chatten nederst til højre, og send os en besked med oplysninger om ordrenummer, skole og elevens navn, så vender vi snarest tilbage med en løsning.

Så skal du oprettes på hver skole, som du ønsker at handle på. Din bruger bliver ikke synkroniseret mellem de forskellige skolers webshop – dette betyder at du kan oprette brugere med helt samme mail og adgangskode.

  • Hvis Spisebordet leverer til den nye skole, så bedes de benytte chatten nederst til højre og sende os en besked om ny skole med oplysninger om hvor vi skal flytte kontoen hen. 
  • Hvis IKKE Spisebordet leverer til den nye skole, så giv os meget gerne et tip til hvilken skole det er – måske kan vi få en aftale på plads?
    • Uanset hvad, så send os en besked over chatten, og vi sørger for at få refunderet eventuelle beløb fra deres madkort.
  • Det er desværre ikke muligt at betale med kontanter eller Mobilepay, når de bruger Spisebordets webshops. 
  • Hvis de ikke har et betalingskort, kan de sende en mail til fredrik@spisebordet.dk, for at få en anden indbetalingsløsning. 

Sådan! Du kan altid rette din e-mailadresse inde på Min Konto -> Venstre sidebar -> Indstillinger -> E-mailadresse

  • Vi er ked af, at du skal forlade os. Benyt chatten nederst til højre og skriv en besked til os om, at de ønsker at få lukket deres konto. Så får vi lukket kontoen og refunderet eventuelle beløb på madkortet. 

Hvis de ønsker beløbet på deres madkort udbetalt, skal de sende en besked til Spisebordet med chatten nederst til højre. I beskeden skal der tydeligt gøres opmærksom på, at beløbet ønskes udbetalt, fra hvilken bruger og til hvilken konto.

Har du husket at lave en konto under fanen Min Konto? Hvis ikke, så klik her, for at komme der til.

Hvis din ordre er gået ordentligt igennem systemet, vil du kort tid efter modtage en email med ordrebekræftelse. 

Har du mod forventning ikke modtaget en email, så tjek meget gerne din spam. Har du stadig ikke modtaget mailen, så kontakt os meget gerne på Messenger-ikonet nederst til højre.